BMS 12/200
153.00 € Χωρίς ΦΠΑ
189.72 € Συμπεριλαμβάνει ΦΠΑ
BMS 12/200
BMS 12/200 (Battery Management System) για μπαταρίες λιθίου-σιδήρου-φωσφορικού 12,8 Volt. Ειδικά σχεδιασμένο για οχήματα και σκάφη και φωτοβολταϊκά.
Available on backorder
Σύστημα διαχείρισης μπαταριών Victron BMS 12/200
BMS 12/200 για μπαταρίες λιθίου-σιδήρου-φωσφορικού 12,8 Volt Ειδικά σχεδιασμένο για οχήματα και σκάφη
Το MS 12/200 διασφαλίζει:
- Έξοδος φορτίου 12V 200A, ανθεκτική σε βραχυκύκλωμα
- Προστασία υπερ-εκφόρτισης μπαταρίας Li-ion
- Προστασία εκφόρτισης μπαταρίας εκκίνησης
- Ρυθμιζόμενο όριο ρεύματος εναλλάκτη
- Διακόπτης on-off με τηλεχειρισμό
Γιατί χρειάζεται ένα Σύστημα Διαχείρισης Μπαταρίας (BMS):
1. Μια κυψέλη LFP θα καταστραφεί εάν η τάση πάνω από την κυψέλη πέσει σε λιγότερο από 2,5 V.
2. Μια κυψέλη LFP θα καταστραφεί εάν η τάση πάνω από την κυψέλη αυξηθεί σε περισσότερο από 4,2 V. Οι μπαταρίες μολύβδου-οξέος τελικά θα καταστραφούν επίσης όταν αποφορτιστούν πολύ βαθιά ή υπερφορτιστούν, αλλά όχι αμέσως. Μια μπαταρία μολύβδου-οξέος θα ανακάμψει από την ολική αποφόρτιση ακόμη και αφού έχει μείνει σε κατάσταση αποφόρτισης για ημέρες ή εβδομάδες (ανάλογα με τον τύπο και τη μάρκα της μπαταρίας).
3. Οι κυψέλες μιας μπαταρίας LFP δεν εξισορροπούνται αυτόματα στο τέλος του κύκλου φόρτισης. Οι κυψέλες μιας μπαταρίας δεν είναι 100% πανομοιότυπες. Επομένως, όταν ανακυκλωθούν, ορισμένα κελιά θα φορτιστούν πλήρως ή θα αποφορτιστούν νωρίτερα από άλλα. Οι διαφορές θα αυξηθούν εάν τα κύτταρα δεν εξισορροπηθούν/εξισορροπηθούν από καιρό σε καιρό.
Σε μια μπαταρία μολύβδου-οξέος ένα μικρό ρεύμα θα συνεχίσει να ρέει ακόμα και μετά την πλήρη φόρτιση ενός ή περισσότερων στοιχείων (το κύριο αποτέλεσμα αυτού του ρεύματος είναι η αποσύνθεση του νερού σε υδρογόνο και οξυγόνο). Αυτό το ρεύμα βοηθά στην πλήρη φόρτιση άλλων κυψελών που υστερούν, εξισώνοντας έτσι την κατάσταση φόρτισης όλων των κυψελών.
Ωστόσο, το ρεύμα που ρέει μέσω μιας πλήρως φορτισμένης κυψέλης LFP είναι σχεδόν μηδενικό, και ως εκ τούτου τα κελιά με καθυστέρηση δεν θα φορτιστούν πλήρως. Με την πάροδο του χρόνου οι διαφορές μεταξύ των κυψελών μπορεί να γίνουν τόσο ακραίες ώστε, παρόλο που η συνολική τάση της μπαταρίας είναι εντός ορίων, ορισμένες κυψέλες θα καταστραφούν λόγω υπερβολικής ή χαμηλής τάσης.
Επομένως, μια μπαταρία LiFePO πρέπει να προστατεύεται από ένα BMS που εξισορροπεί ενεργά τις μεμονωμένες κυψέλες και αποτρέπει την υπο- και την υπέρταση
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Features | Small BMS | VE.Bus BMS V2 | VE.Bus BMS | Lynx Smart BMS | Smart BMS CL 12/100 | Smart BMS 12/200 |
System voltage | 12, 24 or 48 V | 12, 24 or 48 V | 12, 24 or 48 V | 12, 24 or 48 V | 12 V | 12 V |
System connection | No | No | No | 500 A | No | 200 A |
Alternator port | No | No | No | Yes (Alternator ATC mode) | 100 A | 100 A |
Battery monitor | No | No | No | Yes | No | No |
Bluetooth | No | No | No | Yes | Yes | Yes |
Data communication |
No | VE.Bus communication with inverter/charger(s) and a GX device. | VE.Bus communication only direct with inverter/charger(s), not with a GX device. | VE.Can communication with a GX device
NMEA 2000 |
No |
No |
Control via GX device (DVCC) | No | Yes | No | Yes | No | No |
Allowed to discharge terminal(s) | High/free floating 1 A | High/free floating 1 A | High/free floating 2 A | Relay 0.5 A | High/free floating 10 mA | High/free floating 10 mA |
Allowed to charge terminal(s) | High/free floating 10 mA | High/free floating 10 mA | High/free floating 10 mA | Relay 0.5 A | High/free floating 10 mA | High/free floating 10 mA |
Pre-alarm terminal(s) | Free floating/high 1 A | Free floating/high 1 A | Free floating/high 1 A | Programmable relay 2 A | Free floating/high 1 A | Free floating/high 1 A |
Remote on/off terminal | Yes | Yes | No | Yes | Yes | Yes |
Auxiliary output | No | Yes, 1 A | No | Yes, 1.1 A | No | No |
Auxiliary input | No | Yes, 1 A | No | No | No | No |
Weight | 3 kg |
---|